۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85544560
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم کریدور سبز حمایت از بهزیستی را ایجاد کرد
عکس آرشیوی است

کرمان- ایرنا- رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: دولت سیزدهم یک‌ مسیر سبز یا کریدور سبز را برای این سازمان و جامعه هدف ایجاد کرد و عضویت سازمان در شورای عالی اشتغال و مسکن محقق شد که نتیجه آن توجه بیشتر به جامعه معلولان برای رفع مشکلات آنان بود و امیدواریم در دولت جدید هم با توجه و جدیت بیشتر این مسیر ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، علی محمد قادری روز یکشنبه در نشست با جامعه زیرپوشش بهزیستی در شهرستان‌ سیرجان استان کرمان افزود: در دولت شهید رییسی توجه جدی به سازمان بهزیستی کشور اعمال، خدمات و اعتبارات به صورت تصاعدی در خدمت معلولان و جامعه بهزیستی قرار گرفت و افزایش یافت که در نتیجه آن بخش اعظم مشکلات آنان بررسی و برطرف شد.

وی تصریح کرد: ۱۰ درصد از افراد جامعه در کشور دارای معلولیت هستنند و سالیانه نیز در اثر سوانح جاده‌ای ۶۰هزار نفر در کشور معلول می‌شوند که باید به آنان نیز توجه و کمک شود.

دولت سیزدهم کریدور سبز حمایت از بهزیستی را ایجاد کرد
عنوان

قادری خاطرنشان کرد: هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌های دولتی، گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی و همه ظرفیت‌های موجود در سطح استان و شهرستان برای حل مشکلات مردم و جامعه هدف سازمان بهزیستی صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در قالب رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی، نشست صمیمی با جامعه هدف یعنی خانواده معلولان برگزار شد ادامه داد: رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی با حضور مدیران‌ بهزیستی، مسئولان و گروه‌های مردم‌پایه موضوع تکامل اجتماعی را تشکیل داده تا روال خدمت به جامعه زیرپوشش ما بهتر انجام شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: مقرر شد که در محله های هدف بتوانیم مدیران و منابع ستادی را بیاوریم و ظرفیت‌های جدید و جدی ایجاد کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha