امام جمعه پاکدشت: امید آفرینی رسانه ها میان مردم یکی از الزامات امروز کشور است

پاکدشت- ایرنا- امام جمعه پاکدشت گفت: عملیات مرصاد رسانه، تبیین و امید افرینی یکی از الزامات امروز در کشور است که می توان با برنامه ریزی و هدف مشخص و با همفکری و ایجاد اتاق فکر اصحاب رسانه تبیین و اجرا شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در نشست خبری با اصحاب رسانه و فضای مجازی، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، با اشاره به روز پنجم مردادماه بعنوان سالروز اقامه نخستین نماز جمعه و همچنین عملیات مرصاد و ۱۷مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهارداشت: خبرنگاران با قلم و تریبون خود توانایی موج افکنی دارند. توجه کافی به شان خبرنگار از جمله برنامه های اینجانب در مناصب مختلف بوده است.

امام جمعه پاکدشت: امید آفرینی رسانه ها میان مردم یکی از الزامات امروز کشور است

امام جمعه پاکدشت با تاکید بر اهمیت تبیین و رسالت رسانه بمنظور ایجاد تاثیرگذاری بیشتر در جامعه تصریح کرد: جایگاه این عملیات بزرگ فرهنگی را با نقطه تلاقی امام جمعه و اصحاب رسانه،در مصلی امام‌خمینی(ره) پایه گذاری می کنیم که پس از یک همفکری و هم اندیشی بتوانیم موج افکنی خوبی در مقابل کید دشمنان انقلاب داشته باشیم. امید است پس از اجرای این رهاورد فرهنگی در شهرستان، شاهد تاثیر پذیری آن حتی در استان تهران نیز بشود و یک عملیات مرصاد موفق را در حوزه فرهنگ و اجتماع شکل دهد.

وی عنوان کرد: چگونگی رقم زدن این عملیات نیاز به همفکری و رصد توسط اصحاب رسانه دارد. خبرنگار موذن، فریاد زننده و بیدار کننده جامعه است. امام سجاد و حضرت زینب پرچم دار کربلا هستند امروز این در قالب ۲جهاد تبیین و مطالبه گری در دستان شما اهالی رسانه جمع شده و این امور اصولی دارد که باید اثربخشی اصولی و دشمن شکن باشد.

جوکار با تاکید بر بررسی عملکردها در راستای امیدآفرینی در جامعه اذعان کرد: رسانه، فضای مجازی و قلم خبرنگار ریل ارتباط مردم و مسئولان است و پیگیری مسائل از سوی خبرنگار باعث انسجام بخشی و امیدآفرینی در مردم می شود.

امام جمعه پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: مطالبه گری ما نباید جوری باشد که مخرج مشترک با دشمن و ناامید سازی و آب در آسیاب دشمن ریختن، شود. در بُعد جهاد تبیین و مطالبه گری می توانید موثر باشید و در خدمت نظام اسلامی باشید. مطالبه گری اگر بصورت پلکانی و گام به گام انجام شود می تواند ضمن رفع مسئله باعث ارتقا جایگاه فکری فرهنگی اجتماعی و عمرانی و سیاسی شود. گاهی مطالبه گری در فضای مجازی با رعایت انصاف انجام نمی شود، درست آن است که اگر هدف تخریب و تحقیر نباشد، نخست به خود شخص گفته شود و بعد تشکرش را علنی کنیم این بد نیست.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه ایران با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق استان تهران واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha