۱ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۱۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85545034
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روزنامه صهیونیستی : گروه‌های فلسطینی جنگ را از راه دور مدیریت می کنند

تهران-ایرنا-روزنامه صهیونیستی جروزالم پست چاپ سرزمین‌های اشغالی  بامداد یکشنبه به نقل از یک مقام نظامی این رژیم گزارش داد که گروه‌های فلسطینی در حال نصب دوربین‌های مختلف بسیار زیاد در رفح هستند تا جنگ را از تمام نقاط از زمین و هوا مدیریت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، جروزالم پست به نقل از فرمانده تیپ «ناحال» در ارتش اسرائیل افزود: از جمله چالش‌هایی که نیروهای ما با آن روبه رو هستند، این است که قبل از ورود نیروهای اسرائیلی به شهرها، منازل و اتاق‌ها به وسیله دستگاه کنترل از راه دور منفجر می شود.

رزمندگان مقاومت فلسطین در حال نبرد سنگین در شهر «رفح» با نظامیان رژیم صهیونیستی هستند و ضربات مهلکی به آنها وارد کرده‌اند.

منابع خبری دیروز یکشنبه نیز از درگیری شدیدی خبر دادند که میان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه جریان دارد.

خبرنگار المیادین در غزه نیز گزارش داد: درگیری های شدید در مناطق تل السلطان، تل زعرب و محله السعودی و نیز منطقه برکسات در رفح جریان دارد.

طبق این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین ضربه مهلکی به نظامیان اشغالگر در غزه وارد کرده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha