انسداد یکساله میدان جی/انتقال بار ترافیکی به بزرگراه سعیدی

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ادامه بزرگراه یادگار امام گفت: به همین خاطر مسیر میدان جی حداقل به مدت یکسال مسدود است.

به گزارش ایرنا سید محمد رحیم مرتضوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از برخی طرح‌های عمرانی سطح شهر تهران در خصوص روند طرح احداث بال غربی بزرگراه یادگار امام افزود: در امتداد فعالیت‌های عمرانی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در دستور کار قرار گرفته که ظرف یک ماه گذشته میدان جی مسدود شده و بار ترافیکی این محدوده به خیابان سعیدی منتقل شده است.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف تسریع پیشرفت پروژه انجام شد تا علاوه بر کاهش زحمت شهروندان این محدوده، مزایای افتتاح پروژه هرچه زودتر شامل حال شهروندان تهرانی شود.

مرتضوی گفت: ۲۷ پلاک ثبتی معارض در مسیر احداث این پروژه وجود داشت که ۲۳ پلاک ثبتی کارشناسی و با دستور قضایی نسبت به واریز مبلغ تملک آنها به حساب قوه قضاییه اقدام خواهد شد همچنین مابقی پلاک‌های ثبتی نیز پس از کارشناسی نیز در اسرع وقت در دستور واریز مبالغ آنها قرار می‌گیرد.

به گفته وی، ۲ پلاک ثبتی هفته گذشته تخلیه و ظرف روزهای آینده تخریب خواهد شد تا پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

مرتضوی اظهار کرد: متولی طرح بزرگراه یادگار امام با معاونت عمرانی شهرداری تهران است و در حقیقت در انجام این پروژه تقسیم کاری صورت گرفته به شکلی که اجرا با معاونت عمرانی و رفع معارضین توسط شهرداری منطقه ۹ انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha