تکمیل پروژه یادگار امام(ره) کلید رفع معضلات ترافیکی غرب تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور فراجا در خصوص پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: این پروژه که یکی از مهمترین طرح‌های ترافیکی جنوب غرب تهران محسوب می‌شود، در مسیر رفع معضلات قدیمی ترافیکی و تسهیل رفت‌ وآمد شهروندان گام برمی‌دارد.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، سردارسید تیمور حسینی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این طرح اظهار کرد: پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی جنوب غربی تهران است که سال‌ها دغدغه شهروندان بوده و نزدیک به ۱۳ سال بدون تعیین تکلیف باقی مانده بود، با همکاری‌های لازم، اکنون این پروژه در حال تکمیل است و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی مرتبط با این پروژه به دلیل مشکلاتی که در مناطق مختلف ایجاد می‌کرد، باعث نگرانی پلیس راهور نیز شده بود، افزود: اطلاع‌رسانی و اعمال محدودیت‌ها با همکاری کامل انجام شده است تا شهروندان بتوانند با آرامش از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

تکمیل پروژه یادگار امام(ره) کلید رفع معضلات ترافیکی غرب تهران

رییس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: با اجرای این پروژه، مشکلات ترافیکی مردم این منطقه که سال‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند، مرتفع خواهد شد همچنین، باید به تمام ملاحظات فنی، مهندسی و زیباسازی در این پروژه توجه کرد تا در آینده شاهد بهره‌وری و کارایی مطلوب آن باشیم.

رفع تمامی معارضان شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در میدان جی

شهردار منطقه ۹ از رفع تمامی معارضان پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در میدان جی با توجه به تاکید شهردار تهران، در راستای تسهیل در اجرای هر چه سریع‌تر عملیات عمرانی این پروژه خبر داد و گفت: معارضین ملکی پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، حدفاصل خیابان شهید دستغیب تا میدان جی، با ۲۷ پلاک ثبتی مشتمل بر ۸۴ واحد مسکونی بود که در مدت ۴۰ روز نسبت به آزادسازی این معبر اقدام شد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی، املاک مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۴۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان با اعمال ماده ۹ تملک شد و با کارشناسی و تایید دادگستری و هماهنگی که با مالکین صورت گرفت، رضایت تمامی ساکنین حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ دیگر معارضین این کلان پروژه شهری رفع شده‌اند، یادآور شد: در برنامه آتی ۱۳ پلاک معارض در ادامه مسیر واقع در بزرگراه فتح، ارداقی و بهاران از جمله معارضین پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگارامام(ره) هستند که با اعمال ماده ۹ تملک می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha