عضو شورا: خرید تراموا نیازمند مصوبه شورای شهر تهران است

تهران بزرگ - ایرنا - عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: لایحه خرید تراموا ابتدا باید در صحن شورا مطرح و پس از تایید اعضا، اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سوده نجفی روز یکشنبه در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: موضوع خرید تراموا هنوز در شورا بررسی نشده و باید ابتدا این لایحه در صحن شورا طرح شود و سپس از تایید، شهرداری از تراموا استفاده کند.

وی تاکید کرد: رویه‌ها باید علمی باشد و مطالعات صورت بگیرد و پس از تصویب لایحه تراموا مورد استفاده قرار بگیرد.

نجفی با اشاره به نامگذاری روز تهران این را هم گفت که امیدواریم از فرصت روز تهران استفاده شود تا ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری را معرفی کنیم.

درادامه مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا هم با تبریک به افتخارآفرینی سپاه پاسداران در حمله موشکی به اسراییل و قرائت فرازی از سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: مکتب امام حسین (ع) مکتب پایداری در برابر دفاع از حق مظلوم است.

حضور امت از هر موشکی قوی تر است

همچنین در این جلسه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر گفت: وقتی امت پای امام خود هستند، دیدنی است و آثار آن از هر موشکی بیشتر است.

علیرضا نادعلی هم ضمن ادای احترام به نیروهای مسلح برای عملیاتی کردن وعده صادق ۲ اظهار کرد: این افتخار به دستور مقام معظم رهبری آفریده شد و دست تک تک سربازان را می‌بوسیم.

نادعلی با بیان اینکه از ساعت صفر شهادت شهید سید حسن نصرالله و حمله موشکی به اسراییل، به خوبی این اتفاقات در بیلبوردها به نمایش‌گذاشته شد، تاکید کرد: شاید مردم عادی چندان در جریان نباشند. باید توجه داشته باشیم با چه ادبیاتی برای آنها محتوا تولید کنیم که با حق همراه باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha