۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 2215
کد خبر: 85592076
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس جدید شورای عالی استان‌ها انتخاب شد

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85592076
رییس جدید شورای عالی استان‌ها انتخاب شد

تهران بزرگ - ایرنا - در انتخابات اعضای شورای عالی استان‌ها «موسی الرضا حاجی بگلو» نماینده خراسان رضوی به عنوان رییس جدید شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در رای گیری نمایندگان شورای عالی استان‌ها برای انتخاب رییس «موسی الرضا حاجی بگلو» با ۴۰ رای ریاست جدید شورا شد و ۲ نامزد دیگر نیز به ترتیب احمد صادقی نماینده تهران ۱۷ رای و مظفر میرزاده نماینده ایلام ۱۶ رای کسب کردند.

پیش از رای گیری برای انتخاب رییس شورای عالی استان‌ها، اعضای این شورا با رای اکثریت تاکید کردند ریاست جدید شورا تا پایان سال سوم دوره ششم انتخاب شود.

مظفر میرزاد نایب رییس شورای عالی استان‌ها شد

در انتخابات برای تعیین نایب رییس شورای عالی استان‌ها، مظفر میرزاد نماینده استان ایلام به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

پس از انتخاب موسی‌الرضا حاجی‌بگلو به عنوان رییس شورای عالی استان‌ها و از آنجا که وی پیش از این در سمت نایب رییس این شورا فعالیت می‌کرد، انتخابات برای تعیین نایب رییس شورای عالی استان‌ها در اجلاس عمومی امروز برگزار شد.

در این انتخابات و پس از انصراف چند نفر از نامزدهای نایب‌ رییسی، مظفر میرزاد نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها از سوی اعضا به عنوان نایب رییس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، ریاست شورای عالی استان‌ها بر عهده شهرام دبیری بود که چندی پیش در حکمی از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون رییس جمهور در امور مجلس انتخاب شده بود و طبق قانون و پس از موافقت اعضای شورای عالی استان‌ها استعفای شهرام دبیری پذیرفته و در ادامه موسی الرضا حاجی بگلو به عنوان نایب رییس شورای عالی استان‌ها سرپرست این شورا را عهده دار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha