۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85545569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹۵ کیلومتر از راه های اصلی و روستایی سنندج خط کشی شد

سنندج- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنندج گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۹۵ کیلومتر از راه های اصلی و روستایی این شهرستان خطی کشی شد.

برهان وکیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در فصل عمرانی، اقدامات لازم برای آسفالت راه های روستایی، روکش و بهسازی آسفالت و خط کشی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان سنندج هدف گذاری شده است، افزود: از این میزان چهار کیلومتر انجام شده است و در حال حاضر در سه مقطع از راه های اصلی در زمینه روکش آسفالت در حال فعالیت هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنندج به انجام ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت و تثبیت آن در محور سنندج - مریوان برای ایام اربعین اشاره کرد و گفت: همچنین در راستای ایمن سازی مسیرهای اربعین شانه سازی ایجاد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سرویس دهی وسایل حمل و نقل عمومی به مسافران قطار سنندج گفت: با بررسی و تحلیل آمارهای دریافتی از شرکتهای حمل و نقل، حدود ۸۰ درصد از مسافرانی که به مقصد ایستگاه راه آهن سنندج از شهر خارج می شوند، تردد خود را با وسیله‌ حمل و نقل عمومی انجام می‌هند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha