دبیر قرارگاه عدالت آموزشی: استفاده از ظرفیت‌های جهادی راه برون رفت از مشکلات بودجه‌ای است

شیراز - ایرنا - دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات بودجه‌ای، بهره مندی از ظرفیت‌های جهادی است، گفت: لازم است در همه شهرها برآوردی از مشکلات و ظرفیت‌ها گروه‌های جهادی انجام شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها از این طریق، در دستور کار گیرد.

به گزارش ایرنا، ضرغام پرنیان، دوشنبه در نشست با اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس اظهار کرد:کار جهادی یعنی اینکه منتظر بودجه و امکانات نباشیم و برای جبران کمبود امکانات به صورت جهادی عمل شود که امسال ۱۱۰ مورد، برای اقدام از سوی گروه‌های جهادی آموزش و پرورش نشانه گذاری شده در حالی که پیشتر ۴۰ مورد در دستورکار بوده است.

وی افزود: در تفاهم نامه‌ای با بسیج دانش آموزی مقرر شده همه ساحت‌های تربیتی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرند.

پرنیان گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در آموزش و پرورش اقدام طلایی بود که شهید رئیسی آن را ریل گذاری کرد و در ادامه نهضت گسترده‌ای در کشور ایجاد شد چرا که رییس‌جمهور شهید به مردم و تفکر جهادی اعتقاد داشت.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خدمات شبانه روزی شهید رئیسی از ایجاد برخی بحران‌ها جلوگیری کرد اما این خدمات چنان که باید روایت نشد؛ به عنوان نمونه، دولت آیت الله رییسی در اوج مشکلات، کار بزرگ رتبه بندی را اجرایی کرد اما به خوبی روایت نشد.

وی بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک ائتلاف ملی است.

۶۸۰ مدرسه فارس تحت پوشش قرارگاه جهادی نصیب آموزشی برابر قرار گرفت

دبیرقرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش فارس در این نشست گفت: مدارس ۲۰ شهرستان فارس در سامانه این قرارگاه ثبت و راستی آزمایی شده و نیازهای آنها نیز احصا شده است.

قهرمان قهرمانی افزود: ۶۸۰ مدرسه در این بیست شهرستان تحت پوشش قرار گاه جهادی ، قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انتظارات قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی و اهداف به شهرستان‌ها اعلام شد تا در دستور کار قرار گیرد.

دبیرقرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در طرح شهید عرب در فارس نیازمندی‌های مدارس در خصوص سیستم‌های تهویه احصا شده و در مرحله نخست، در این طرح ۶۷ مدرسه تحت پوشش قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha