۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85545710
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر سفیدرود در دستور کار قضایی است

رشت - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود، در دستور کار قضایی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در بازدید از یکی از معادن شن و ماسه گیلان اظهار کرد: یکی از مصادیق حقوق عامه، برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه به طور گسترده از بستر رودخانه‌ها است.

رئیس شورای قضایی گیلان افزود: این برداشت‌های بدون ضابطه آسیب‌های جدی به محیط زیست وارد کرده که باید در اعطای مجوز و میزان برداشت، نظارت‌های لازم از سوی سازمان‌های متولی صورت گیرد.

وی همچنین در بازدید از حوزه قضایی سنگر رشت بیان کرد: باید نقاط قوت را تقویت کرده و با رفع نقاط ضعف و کاستی‌ها و توجه به برنامه عملیاتی در راستای ارتقاء دستگاه قضایی گام برداریم.

وی با اشاره به وجود پرونده‌های معوق در دادسرا افزود: انتظار است که راهکارهای مناسبی در جهت کاهش پرونده‌های معوق اندیشیده شود زیرا وجود چنین پرونده‌هایی بی‌اعتمادی و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه کارکنان حوزه قضایی سنگر رشت رتبه نخست اجرای برنامه عملیاتی را به خود اختصاص داده اند، خاطرنشان کرد: در شاخص‌هایی مانند صلح و سازش نیز شاهد افزایش هشت درصدی در ماه های اخیر در این حوزه قضایی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی بررسی مسائل حقوق عامه از قبیل مشکلات کارگری، رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاران را از دیگر اهداف بازدید های شهرستانی خواند، اظهار کرد: مسئولان قضایی نیز با پیگیری و حل مشکلات حقوقی تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha