رامتین سلیمان‌زاده به سبزپوشان اصفهانی پیوست

اصفهان- ایرنا- رامتین سلیمان‌زاده مدافع سابق مس رفسنجان پس از توافق با تیم فوتبال ذوب‌آهن، به مدت یک فصل به این تیم اصفهانی پیوست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، سلیمان‌زاده مدافع باتجربه فوتبال ایران با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به عضویت تیم ذوب‌آهن درآمد.

وی که سابقه بازی در تیم‌های مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، استقلال خوزستان، فجر سپاسی و پیکان تهران را در کارنامه دارد، فصل پیش یکی از بازیکنان تاثیرگذار مس رفسنجان بود.

این مدافع باتجربه پس از تایید فنی توسط محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن در جلسه با مدیران باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به امضا رساند.

سلیمان‌زاده امروز در تمرینات ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت اصفهان حضور داشت.

به گزارش ایرنا، ذوب‌آهن اصفهان در پایان لیگ برتر بیست و سوم فوتبال کشور با کسب ۴۲ امتیاز و با ۳۰ گل زده در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا نسبت به فصل قبل، چهار رتبه پیشرفت و هشت امتیاز بیشتر کسب کند و به بهترین نتیجه خود در ۶ سال اخیر دست یابد.

ذوب‌آهن برای فصل پیش‌رو لیگ برتر فوتبال، قرارداد امیرحسین رنگرز جدی را تمدید و با شهرام سالاری و آرمان اکوان قرارداد جدید امضا کرد و با رهایی سبحان خاقانی از بند مصدومیت آماده شروع لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می‌شود.

رامتین سلیمان‌زاده به سبزپوشان اصفهانی پیوست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha