آزاده سبزپوش شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰
کد خبر: 85567352
آزاده سبزپوش شد

اصفهان-ایرنا- «محمدجواد آزاده»، هافبک ۲۴ ساله سابق تیم پیکان با عقد قراردادی رسمی به عضویت ذوب‌آهن اصفهان درآمد تا در لیگ بیست و چهارم، پیراهن سبزپوشان اصفهانی را بر تن کند.

به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن، محمدجواد آزاده، بازیکن فصل پیش تیم پیکان تهران، بعد از ظهر روز سه‌شنبه با عقد قراردادی رسمی به عضویت ذوب‌آهن اصفهان درآمد.

«آزاده» با پست تخصصی هافبک وسط و با ۲۴ سال سن، پس از تایید فنی محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن قرارداد جدید خود را ثبت کرد.

گفتنی است، «آزاده» سابقه بازی در تیم‌های نساجی مازندران، پیکان تهران و پارس جنوبی جم را در کارنامه خود دارد و فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار پیکان بود که امروز به جمع گاندوهای اصفهانی ملحق شد.

«آزاده» در روزهای گذشته در تمرین‌های ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت اصفهان و اردوی تهران حضور یافت تا برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده شود.

به گزارش ایرنا، ذوب‌آهن اصفهان در پایان لیگ برتر بیست و سوم فوتبال کشور با کسب ۴۲ امتیاز و با ۳۰ گل زده در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا نسبت به فصل قبل، چهار رتبه پیشرفت و هشت امتیاز بیشتر کسب کند و به بهترین نتیجه خود در ۶ سال اخیر دست یابد.

ذوب‌آهن برای فصل پیش‌رو، قرارداد امیرحسین رنگرز جدی، محسن آذرباد، شایان مصلح و گریگول چابرادزه را تمدید، و با شهرام سالاری، آرمان اکوان، رامتین سلیمان‌زاده، مهدی ممی‌زاده، پدرام قاضی‌پور، داوود نوشی‌ صوفیانی و حسن شوشتری قرارداد جدید امضا کرد و با رهایی سبحان خاقانی از بند مصدومیت، برای شروع لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ آماده می‌شود.

آزاده سبزپوش شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha