«مهدی ممی‌زاده» به سبزپوشان اصفهانی پیوست

اصفهان- ایرنا- «مهدی ممی‌زاده» وینگر فصل گذشته گل‌گهر سیرجان پس از توافق با تیم فوتبال ذوب‌آهن، به مدت یک فصل به این تیم اصفهانی پیوست.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، مهدی ممی‌زاده، وینگر فصل گذشته گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به عضویت تیم ذوب‌آهن درآمد.

وی که سابقه بازی در تیم‌های گل گهر سیرجان، نفت آبادان، خیبر خرم‌آباد را در کارنامه دارد، فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار گل‌گهر بود و حالا به جمع گاندوها ملحق شده است.

این وینگر ۲۴ ساله بعد از تایید فنی توسط محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن در جلسه با مدیران باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به امضا رساند.

ممی‌زاده امروز در تمرینات ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت اصفهان حضور داشت.

به گزارش ایرنا، ذوب‌آهن اصفهان در پایان لیگ برتر بیست و سوم فوتبال کشور با کسب ۴۲ امتیاز و با ۳۰ گل زده در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا نسبت به فصل قبل، چهار رتبه پیشرفت و هشت امتیاز بیشتر کسب کند و به بهترین نتیجه خود در ۶ سال اخیر دست یابد.

ذوب‌آهن برای فصل پیش‌رو لیگ برتر فوتبال، قرارداد امیرحسین رنگرز جدی و محسن آذرباد را تمدید و با شهرام سالاری، آرمان اکوان و رامتین سلیمان‌زاده قرارداد جدید امضا کرد و با رهایی سبحان خاقانی از بند مصدومیت آماده شروع لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می‌شود.

«مهدی ممی‌زاده» به سبزپوشان اصفهانی پیوست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha