۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85545632
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زخمی شدن ۲ صهیونیست توسط یک کانادایی در مرز نوار غزه

تهران- ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از زخمی شدن چند صهیونیست در پی حمله با چاقو در نزدیکی ورودی شهرک صهیونیست نشین «نتیف هعسراه» در مرز اطراف نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فلسطینی «معا» به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی نوشت: ۲ شهرک نشین صبح امروز در یک حمله چاقو در نزدیکی ورودی شهرک صهیونیست نشین «نتیف هعسراه» در مرز اطراف نوار غزه زخمی شدند.

منابع صهیونیستی گفتند که مجری این عملیات خود را به ورودی شهرک صهیونیست نشین یادشده رساند و آنها را با چاقو زخمی کرد.

این منابع افزودند که فرد مهاجم در محل حادثه، هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.

رسانه های رژیم صهیونیستی جراحات شهرک نشینان صهیونیست که مورد حمله قرار گرفته اند را جزئی توصیف کردند.

منابع صهیونیستی گفتند که مجری این عملیات یک شهروند مسلمان کانادایی بوده و به عنوان گردشگر وارد سرزمین های اشغالی فلسطین شده است.

در این پیوند، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی دانست و افزود: عملیات قهرمانانه حمله با چاقو که صبح امروز در ورودی شهرک «نتیف هعسراه» که منجر به زخمی شدن تعدادی از شهرک نشینان شد، پاسخی طبیعی به ادامه جنایات و کشتارهای رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه، تداوم حملات شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن و حملات ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحی ما است.

حماس افزود:‌ مقاومت مردم فلسطین و رویارویی آنها با رژیم اشغالگر اسرائیل تا زمانی که رگ تپنده ای در ما وجود دارد و اشغالگری پایان نیابد، فروکش نمی کند. عملیات طوفان الاقصی تا زمانی که همه وطن آزاد نشود، باقی خواهد ماند و دستیابی به حقوق کامل ملی مردم فلسطین کمرنگ شدنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha