پلیس کرمانشاه ۲ قاپ زن حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت را دستگیر کرد

کرمانشاه - ایرنا - ۲ قاپ زن حرفه‌ای که اقدام به ۱۳ فقره سرقت از شهروندان کرمانشاهی کرده بودند با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی این استان در شهرهای کرمانشاه و فردیس کرج دستگیر شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره قاپ زنی و سرقت به عنف در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و کاراگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ سارق حرفه ای در شهرهای کرمانشاه و فردیس کرج شدند.

سرهنگ «علی کرمی» افزود: با شناسایی محل سکونت و اختفای متهمان، کاراگاهان در عملیات هایی جداگانه و پس از هماهنگی های قضائی لازم، هر ۲ نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب ۱۳ فقره قاپ زنی و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و کیف شهروندان در کرمانشاه، یادآور شد: از متهم ساکن در شهر فردیس کرج نیز یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و به صاحبش تحویل شد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده ای در این راستا و ارسال آن به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان سارق اماکن خصوصی شهرستان صحنه

فرمانده انتظامی صحنه گفت: یک سارق اماکن خصوصی، منزل و خانه باغ در این شهرستان شناسایی و پس از دستگیری به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ «وحید خسروی» اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی، منزل و خانه باغ در شهرستان صحنه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان صحنه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقی حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی در پایان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

جمع آوری ۷ معتاد متجاهر در کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جمع آوری هفت نفر از معتادان متجاهر در کرمانشاه و انتقال آن ها به کمپ های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای پاکسازی مناطق آلوده موفق به شناسایی هفت معتاد متجاهر در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند.

سرهنگ «هوشنگ مبارکی» افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به جمع آوری آن ها اقدام و مقداری مواد مخدر نیز از این افراد کشف شد.

وی یادآور شد: در همین راستا پرونده هایی برای این افراد تشکیل و این معتادان متجاهر به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در شهرستان روانسر

فرمانده انتظامی روانسر اعلام کرد: ۲ سارق اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره این شهرستان پس از شناسایی دستگیر و به ارتکاب ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ «احمد رستمی» با اعلام این خبر یادآور شد: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در شهرستان روانسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ سراب قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر سارق شده و در عملیاتی آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ارتکاب ۶ فقره سرقت، از معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha