۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85546573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای باند سرقت مسلحانه در اصفهان دستگیر شدند

۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85546573
اعضای باند سرقت مسلحانه در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان–ایرنا–رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری اعضای باندی که بصورت مسلحانه احشام و همچنین اموال ساختمان‌های نیمه‌ساز را سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان روز سه‌شنبه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و شکایت مالباختگان، این موضوع در دستورکار کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، سرانجام رد پای باند پنج نفره سارقان غیربومی را در این سرقت‌ها بدست آورد و آنها را در رصد هوشمندانه خود قرار داد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این‌ باره ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند سارقان قصد سرقت دیگری را در شهر اصفهان دارند که بسرعت وارد عمل شدند و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، آنها را به محاصره خود درآوردند.

سرهنگ ترکیان عنوان کرد: سارقان که راه فرار نداشتند به سمت ماموران تیراندازی کردند که در نهایت پس از نیم ساعت درگیری، تمام این افراد دستگیر و در بازرسی از محل آنها، یک قبضه سلاح کلت کمری و سه تیر فشنگ جنگی، ۵۰۰ کیلوگرم سیم حرارتی، یک دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی مورد استفاده باند را در سرقت‌ها کشف شدند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان که به چهار فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز و ۲ فقره سرقت احشام بصورت مسلحانه و زورگیری اقرار کردند، تحویل مرجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha