واکنش معاون وزیر به مسائل مالی در مجمع فدراسیون بسکتبال

تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مسائل مطرح شده مالی در فدراسیون بسکتبال به دوره مدیریتی قبلی باز می‌گردد اما فدراسیون وقت باید آن را بررسی و تعیین تکلیف کند.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال در شرایطی امروز سه‌شنبه برگزار شد که طی آن محسن معزی‌فر دبیر فدراسیون بسکتبال در جملاتی از اتفاقات عجیب و مسائل قابل پیگیری سخن گفت.

در جریان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بسکتبال، طبق گزارش حسابرس بیشتر نقدها و مشکلات فدراسیون به مسائل مالی باشگاه و مالیاتی فدراسیون در سال‌های گذشته وارد بود که خزانه‌دار فدراسیون بسکتبال نیز در رابطه با آن‌ها پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.

سیدمحمدشروین اسبقیان معاون وزیر ورزش در مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: یاد شهیدان خدمت و محمود مشحون رئیس اسبق فدراسیون که زحمات بسیاری برای این رشته کشید را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: گزارش‌های خوبی ارائه شد و امیدوارم گزارش مالی با نظارت رئیس فدراسیون و عوامل مرتبط برگزار و در مجمع آتی اصلاح شود. انتظار داریم این جلسه برگزار شود و نتیجه به وزارت ورزش ارسال تا اگر کمکی لازم است از سوی ما انجام شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: فعالیت‌های خوبی در بسکتبال انجام شده و اتفاقات خوبی را شاهد هستیم. گزارش‌های مالی ارائه شده به دوره قبل از داوری باز می‌گردد و با شناختی که از داوری داریم می‌خواهیم این موضوع بررسی و حل شود.

اسبقیان گفت: بحث آمایش سرزمینی در حال انجام است و کمک شایانی به ورزش خواهد کرد. این موضوع ورزش را تعیین تکلیف خواهد کرد و اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. متاسفانه در برخی استان‌ها استادیوم فوتبال ساختیم اما در همان استان تیم لیگ برتری دسته یک نداریم اما در استان‌های فوتبال خیز همچنان مشکل داریم.

وی تصریح کرد: کمک‌های خوبی به مجموعه فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی شده است که موفقیت آنها را رقم می‌زند و امیدوارم روند کار به خوبی طی شود. در بحث معافیت مالیاتی در تلاش هستیم به نتیجه خوبی برسیم و ان‌شالله این موضوع هم پیگیری خواهد شد.

اسبقیان تصریح کرد: بسکتبال باید به المپیک بازگردد و در دوره بعدی با حضور جواد داوری این امر باید محقق شود. این رشته ظرفیت بالایی دارد و باید از توانمندی‌های مربوطه استفاده کرد. ما درد ورزش را به دلیل حضور در سطوح مختلف مدیریتی می‌دانیم و همواره برای رفع مشکلات پیش روی تلاش کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha