۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85546686
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۵ ماینر غیرمجاز در کرمان

۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85546686
کشف ۱۵ ماینر غیرمجاز در کرمان

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان های کرمان و رفسنجان از کشف ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز و ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان روز سه شنبه از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه اطلاعات این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود ۱۵ دستگاه استخراج ارز غیرمجاز در یکی از محله های شهر کرمان مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پس از تکمیل تحقیقات و اخذ مجوز قضایی در بازرسی از محل مورد نظر ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالک این اقلام غیرمجاز از شهروندان خواست در این ایام که با گرمای هوا و افزایش مصرف برق مواجه هستیم بیش از پیش نسبت به مصرف صحیح برق حساس باشند و وجود و یا فعالیت اینگونه دستگاه های پر مصرف و غیرمجاز را به پلیس اعلام کنند.

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت جاساز در مشک های پلاستیکی یک کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیری سبتکی با اعلام این خبر گفت: ماموران بخش انتظامی کشکوییه هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیون عبوری را به منظور بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۱۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد مدارک قانونی به صورت جاساز شده در مشک های پلاستیکی کشف شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در این خصوص راننده دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha