۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85546990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۷۵ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۵ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان و شهرستان مبارکه استان اصفهان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز سه شنبه اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه اصفهان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی این میزان مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی سمند مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به استان های مرکزی است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده و هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

سردار الهی تصریح کرد: سرانجام تیم هایی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۷۵ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی در این عملیات بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha