۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85554361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله ۶۰ میلیارد ریالی آجیل قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: تانکر حامل ۱۱ تن و ۲۶۸ کیلوگرم مغز بادام درختی و بادام هندی و گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در این استان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری محور "آزاد راه خرم آباد- پل زال"، به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مظنون و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده، چهار هزار و ۲۹۹ کیلوگرم مغز بادام درختی، پنج هزار و ۱۳۰ کیلوگرم بادام هندی و یک هزار و ۸۳۹ کیلوگرم گردو خارجی بدون هرگونه مدارک و اسناد مثبته گمرکی که به طرز ماهرانه ای در داخل تانکر حمل مواد سوختی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: برابر نظریه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده که یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

خودروهای حامل البسه قاچاق در پلدختر متوقف شدند

فرمانده انتظامی پلدختر از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاپور گراوند اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پلدختر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی از خودروهای توقیفی موفق به کشف ۲ هزار و ۷۵۵ ثوب لباس زنانه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ گراوند اظهارداشت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و ۲ خودرو توقیف، و متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و خودروهای توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha