رییس فدراسیون کونگ فو: فارس ظرفیت میزبانی  مسابقات بین المللی را دارد

شیراز-ایرنا- رئیس فدراسیون کونگ فو با بیان اینکه استان فارس ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد،‌ گفت:‌امیدواریم پس از برگزاری مسابقات آسیایی در کرمانشاه در سال جاری،‌ استان فارس نیز میزبان بعدی رویدادهای بین المللی این رشته باشد.

به گزارش خبرنگارایرنا،‌ عباس هاشمی منش، چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیات کونگ فو فارس بیان داشت:‌ استان فارس به لحاظ آمار ورزشکاران و فعالیت ها از استان های رده یک فدراسیون است.
وی اظهار کرد: چهار خانه کونگ فو در استان فارس وجود دارد و امیدواریم با هم کاری اداره کل ورزش و جوانان فارس این مکان ها توسعه یابد.
هیات کونگ فو فارس موفق عمل کرده است
همچنین در این مجمع مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: هیات کونگ فو فارس با همدلی و کار تیمی موفق عمل کرده است و امیدواریم با همکاری مضاعف این روند ادامه یابد.

رییس فدراسیون کونگ فو: فارس ظرفیت میزبانی  مسابقات بین المللی را دارد


عبدالرحیم خداجوادامه داد:‌ باشگاه های ورزشی با فعالیت خود باری را از روی دوش دولت برداشته اند برای همین هم هیات ها با ارزیابی باشگاه های ورزشی، برترین ها را معرفی و تجلیل کنند.
وی اضافه کرد:‌ پیوست فرهنگی قوی از اصلی ترین مواردی است که باید مورد توجه هیات های مختلف ورزشی قرار گیرد.

مجمع انتخابی با یک کاندیدا
مجمع انتخابی هیات کونگ فو استان فارس همچون سایر رشته ها به غیر از فوتبال که برایش سر ودست می شکنند، برای انتخاب رییس کونگ فو هم با یک نفر بر گزار شد و حجت جوانمردی با ۲۷ رای از ۳۰ رای اخذ شده بار دیگر برای مدت چهار سال انتخاب شد.
همچنین با رای اعضای مجمع ، صدیقه حسین پور ، مژگان روستا، محمد فرخ زاده ، علی رهایی و کریم درفش به ترتیب به عنوان نایب رئیس، خزانه دار و سه عضو هیات رئیسه هیأت کونگ فو فارس انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha