استاندار خراسان جنوبی: همه باید به دولت جدید کمک کنیم

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: همه ما باید به دولت جدید کمک کنیم که در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر عشق آباد افزود: در پنج ماه گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را در کشور داشته‌ایم، ۱۱ اسفند پارسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار که در حوزه انتخابیه بیرجند به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در اردیبهشت امسال گفت: در همان زمان شاهد انتقال قدرت از مجلس یازدهم به مجلس دوازدهم بودیم و از مجموع سه قوه اجرایی کشور، ۲ قوه فاقد رئیس بود اما به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری آرامش در کشور حکمفرما بود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دمکراسی واقعی در جمهوری اسلامی حکمفرماست ادامه داد: از ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را در ۲ مرحله به برکت خون شهدا، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم ایران داشتیم.

وی اظهار کرد: همان زمانی که شرایط خاصی را در کشور داشتیم، در کشورهایی که امنیت و دمکراسی آنها گوش فلک را کر کرده، شاهد درگیری، اعتراضات و تحصن دانشجویان بودند.

قناعت با اشاره به برگزاری المپیک در فرانسه گفت: چند ساعت قبل از برگزاری مسابقات، جابجایی مسافر در راه آهن این کشور مختل شد و هیچ رسانه غربی به آن نپرداخت.

وی با بیان اینکه امروز به برکت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری شاهد جان گرفتن گروه‌های مقاومت هستیم افزود: عملیات‌های طراحی شده چند جانبه بین انصارالله یمن، حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان و حماس صورت می‌گیرد و امروز شاهد انتقال نرم پیام انقلاب اسلامی به اقصی نقاط کشور هستیم و نگاه تمامی کشورهای منطقه به ایران اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطح ملی و استانی بودیم گفت: ارتقای بخش دستگردان طبس خواسته ۶۰ - ۷۰ ساله مردم بود که با پیگیری‌های مستمر در دولت سیزدهم محقق شد و مبارک مردم منطقه باشد.

وی اظهار کرد: با ارتقای بخش دستگردان، شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به ۱۲ مورد رسید.

قناعت گفت: امروز به شهرستان عشق آباد آمدیم که به شکل رسمی به مردم اعلام کنیم درخواست چندین ساله شما با پیگیری‌های جدی مسئولان به اجابت رسید.

وی با اشاره به تشکیل شورای اداری شهرستان عشق آباد و اینکه امروز در این شورا به شکل رسمی و اداری ارتقای بخش به شهرستان اعلام شد، گفت: از این پس بخش دستگردان در خراسان جنوبی نداریم و عشق آباد از جمله شهرستان‌های دوازده گانه استان است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: آقای حقانی را به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی کردیم که هم بومی و هم عضو شوراست و هم بخشدار دستگردان بوده از طرفی جزو نیروهای بومی، انقلابی، جهادی و متدین است.

وی گفت: آنچه ما و نمایندگان شما در مجلس وعده دادیم در دولت سیزدهم محقق شد، مهم نیست که این خواسته مردم را چه کسی انجام داده و مهم این است که آرزوی مردم برآورده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha