۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۷
کد خبر: 85549608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گاز مشترکان بخش کلارآباد مازندران شنبه وصل می‌شود

نوشهر - ایرنا - رییس اداره گاز عباس آباد با اعلام آنکه روند عملیات جوشکاری شکستگی لوله گاز دچار آتش سوزی در کلار آباد تاحدودی به پایان رسیده است گفت: به منظور حصول اطمینان بیشتر از ترمیم لوله و نداشتن نشتی، گاز مشترکان شنبه روز شنبه وصل می شود.

مهدی صالحی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،اظهار کرد: قسمتی از خط لوله گاز بر اثر برخورد یک دستگاه لودر پیمانکار شهرداری کلارآباد در حین انجام فعالیت عمرانی واقع در جوار پل رودخانه «اسپی رود» دچار شکستگی و آتش سوزی شد اگر چه این حادثه تبعات جانی به همراه نداشت اما سبب قطعی گاز بیش از ۵۰۰ خانوار در بخش غربی مازندران شد.

وی افزود: هم اینک گروه های تخصصی این شرکت در نخستین ساعات وقوع این حادثه در مکان مدنظر حاضر شدند و در حال جوشکاری این قسمت لوله هستند که تاحدودی عملیات به مرحله پایانی رسیده است.

رییس اداره گاز عباس آباد ضمن قدردانی از صبوری و شکیبایی مشترکان خانگی روستاهای «چارز» ، « اسپی رود» و نقاطی از شهر «کلارآباد» بابت قطعی گاز از این دسته مشترکان خواست ضمن بستن شیرهای گاز واحدهای مسکونی خود به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی همچنین تلاش می شود فردا - شنبه - در نخستین ساعات اولیه گاز خانگی آن ها وصل شود.

کلار آباد با برخورداری از ۱۰ نقطه روستایی، یک نقطه شهری و جمعیتی دست کم ۱۰ هزار نفر جزو یکی از بخش های شهرستان عباس آباد خطه غربی مازندران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha