۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبر: 85549860
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گاز ۷۰۰ خانوار بخش کلارآباد مازندران وصل شد

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبر: 85549860
گاز ۷۰۰ خانوار بخش کلارآباد مازندران وصل شد

نوشهر - ایرنا - رییس اداره گاز عباس آباد گفت : گاز دست کم ۷۰۰ خانوار بخش کلارآباد این شهرستان غرب مازندران که روز گذشته بر اثر شکستگی و نشت خط لوله گاز به علت قصور پیمانکار شهرداری قطع شده بود، ساعت پیش وصل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حوالی ساعت ۱۸ روز جمعه براثر فعالیت عمرانی پیمانکار شهرداری در جوار پل رودخانه "اسپی رود " بخش کلارآباد و برخورد بیل لودر به خط لوله گاز متاسفانه سبب شکستگی ، نشتی گاز و در نتیجه آتش سوزی در این منطقه شد اگرچه این حادثه تبعات جانی نداشت منتهی سبب قطعی گاز دست کم ۷۰۰ خانوار در این بخش خطه غربی استان شد.

مهدی صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : روز گذشته پس از بروز این واقعه کادر تخصصی به محل وقوع حادثه اعزام شدند و از آن زمان تا حوالی ساعت ۶ صبح امروز مشغول جوشکاری و رفع نشتی گاز این خط لوله بودند و پس از حصول اطمینان از عملیات انجام گرفته ، به نیروهای امدادی و اتفاقات شبکه این شرکت توصیه شد تا نسبت به وصل کردن گاز این شمار مشترک اقدام کنند که خدارو شکر این کار انجام شد.

اداره گاز عباس آباد به ۵۲ هزار مشترک خدمات ارایه می دهد.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری شامل سلمانشهر ، کلارآباد ، عباس آباد و ۴۹ نقطه روستایی و جمعیتی دست کم ۵۰ هزار نفر در غرب مازندران واقع است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha