۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85549753
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۲۶ هزار و ۴۲۰ نوآموز گیلانی سنجش سلامت شدند

۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۹
کد خبر: 85549753

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۲۶ هزار و ۴۲۰ نوآموز استان تاکنون تحت پوشش طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

محمدحسین رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون خانواده‌های ۲۶ هزار و ۶۰۱ نوآموز در گیلان برای شرکت فرزندانشان در طرح سنجش و آمادگی تحصیلی نوبت‌گیری کردند.

وی افزود: خانواده‌ها برای نوبت‌گیری باید به سایت آموزش و پرورش http://my.medu.ir مراجعه کنند و با ورود به گزینه دولت من و وارد کردن شماره تلفن همراه به نام «پدر» برای ثبت‌نام و نوبت‌گیری اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان برای ارتقای سطح یادگیری و بالا بردن عملکرد بهینه فردی، اجتماعی و تحصیلی با هدف پیشگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آنها در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شود.

شرط اصلی ثبت نام کلاس اول در مدارس، سنجش سلامت است و برای این کار والدین باید به پایگاه‌ های سنجش مراجعه کنند تا بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت دانش‌آموز ارزیابی ‌شود.

طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی به منظور ارزیابی سلامت جسمانی دانش‌آموزان در بدو ورود به مقطع ابتدایی و پیش دبستانی انجام می‌شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در بیش از چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha