۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85550066
T T
۳۱ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۴۱ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85550066
توقیف ۴۱ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در شبانه روز گذشته ۴۱ دستگاه خودرو شوتی و پنج دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق را در این استان متوقف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح برخورد و مقابله با قاچاقچیان سوخت با اولویت خودروهای شوتی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای استان به ۴۱ دستگاه خودرو شوتی و پنج دستگاه خودرو سنگین مشکوک شدند که آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۶۱ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال کشف کردند و متهمان نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

خودروهای سواری حامل سوخت قاچاق موسوم به "شوتی" که با سرعت‌های بسیار بالا تردد می‌کنند از معضلات جاده‌های شرق کشور است که علاوه بر سرنشینان آنها، برای سایر خودروها نیز خطرساز هستند.

فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha