دور نخست مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان همدان پایان یافت

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی همدان گفت: نخستین راند مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان همدان روز جمعه به میزبانی این نمایشگاه برگزار شد و برترین‌های رده‌های مختلف شناخته شدند.

مصطفی مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات در ۲ کلاس حرفه‌ای و همگانی برگزار و به نوعی مسابقات قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری محسوب شد.

وی افزود: در این مسابقات رانندگان خودروهایی، با ظرفیت کمتر از یک هزار و ۵۰۰ سی سی، بیشتر از یک هزار و ۵۰۰ سی سی و رده آزاد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرادی با اشاره به حمایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان از برگزاری اینچنین رقابت‌هایی، عنوان کرد: نخستین راند مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم استان، ۶ رده کمتر از هزار و ۵۰۰ سی سی، بیشتر از هزار و ۵۰۰ سی سی، آزاد، بانوان، همگانی و همگانی حرفه‌ای برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این رقابت‌ها همایش خودروهای تیونینگ (تنظیم برای رسیدن به بهترین عملکرد) شده نیز در غرفه‌های نمایشگاه بین المللی همدان به نمایش گذاشته شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: این مسابقات تا پایان سال در سه دور برگزار می‌شود و برترین‌های هر رده به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان از غرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه استقبال خوبی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha