فعالیت ۱۱ مرکز معاینه فنی پایتخت/تغییر ساعت کار مترو

تهران بزرگ - ایرنا - ۱۱ مرکز معاینه فنی پایتخت به همراه شرکت فروشگاه‌های شهروند در روز یکشنبه همزمان با تعطیلی ادارات فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان است و متروی تهران نیز یک ساعت دیرتر از روزهای عادی کار خود را شروع می‌کند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردا /یکشنبه هفتم مرداد/ مراکز شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد و واحدهای سیار جیحون، پایانه کاوه، نوبنیاد و یاس فاطمی از ساعت هفت صبح تا ۱۴ فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان است ...

فعالیت ۱۱ مرکز معاینه فنی پایتخت/شروع بکار دیرتر مترو

شروع فعالیت مترو از ساعت ۵:۳۰ صبح

همچنین شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز اعلام کرد: با توجه به اعلام تعطیلی تمام مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور در روز یکشنبه به دلیل تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا، ساعت فعالیت خطوط مترو تهران و حومه در این روز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح یک ساعت دیرتر از روزهای دیگر آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

ساعت فعالیت مترو تهران از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روزهای اداری به علت تغییر ساعت ادارات یک ساعت زودتر و از ساعت ۴:۳۰ دقیقه تعیین شده که با توجه به تعطیلی فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، ساعت فعالیت مترو در این روز، ساعت ۵:۳۰ صبح خواهد بود

فعالیت ۱۱ مرکز معاینه فنی پایتخت/شروع بکار دیرتر مترو

فروشگاه‌های شهروند روز یکشنبه فعال است

روابط عمومی شرکت شهروند، نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی شعب فروشگاهی شهروند به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان در تامین ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز روز یکشنبه طبق روال عادی، باز بوده و به شهروندان خدمات رسانی دارد.

پیرو اعلام دولت مبنی بر تعطیلی کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور به علت تداوم گرمای شدید و مدیریت مصرف انرژی، مراکز ستادی شرکت شهروند نیز فردا تعطیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha