۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85551452
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تمامی محلات تهران به بوستان مجهز می‌شوند

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85551452
تمامی محلات تهران به بوستان مجهز می‌شوند

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره کاهش تعداد محلات فاقد بوستان در مناطق بیست و دوگانه، گفت: هم اکنون تعداد محلات فاقد بوستان پایتخت تنها چهار محله است که با انجام تمهیدات لازم مقرر شد حداکثر تا پایان امسال در شهر تهران محله فاقد بوستانی نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، حسین نظری روز دوشنبه اظهار کرد: با زحمات و تلاش‌های سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از سال ۱۳۵۷ تا سال گذشته، ۲ هزار و ۴۰۴ بوستان در سطح شهر تهران احداث و در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان این که سرانه فضای سبز در سال ۱۳۵۷ یک متر مربع بوده که این رقم تا سال ۱۴۰۲ به بیش از ۹۶ متر مربع رسیده است، افزود: در سال گذشته ۳۷ بوستان به مساحت بیش از ۱۳هکتار در شهر تهران احداث و به بهره برداری رسیده است.

معاون شهردار تهران در ادامه به تملک باغات جهت احداث بوستان اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار و حفظ باغات ارزشمند اکولوژیک در سال گذشته سه قطعه ملک و یک مورد باغ در مناطق (۱۶- ۱۷- ۸- ۱۵) تملک شده است.

تمامی محلات تهران به بوستان مجهز می‌شوند

نظری به کاهش تعداد محلات فاقد بوستان در مناطق بیست و دوگانه اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون تعداد محلات فاقد بوستان در شهر تهران تنها چهار محله است که با انجام تمهیدات لازم مقرر شده حداکثر تا پایان امسال در شهر تهران محله فاقد بوستانی نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، کلانشهر تهران در ۲۲ منطقه بیش از ۳۰۰ محله دارد که تلاش می‌شود تا پایان امسال تمامی محلات به بوستان محله ای مجهز شود همچنین طبق آمارها بالای ۹۵ درصد محلات تهران صاحب بوستان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha