۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳
کد خبر: 85550511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس طرح اربعین از ۱۰ مرداد در استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در طرح اربعین از ۱۰ مرداد از مبدأ استان مرکزی به مقصد پایانه مرزی برکت در شهرستان مهران آغاز می‌شود.

«مهرداد جهانی» روز شنبه در آستانه سفرهای اربعین در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای اعزام زائران به پایانه‌های مرزی خبر داد و افزود: ۴۹ شرکت مسافربری در سه پایانه مسافربری و نمایندگی دفاتر شرکت‌های مسافربری در شهرستانهای استان وظیفه جابه‌جایی زوار در طرح اربعین را به عهده خواهند داشت.

به گفته جهانی، کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود در طرح اربعین را از ۱۶ مردادماه شروع و تا ۱۶ شهریورماه ادامه دارد تا خدمات مطلوبی به نسبت سالهای گذشته به زائران ارائه شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: اولویت تهیه بلیت برای کسانی خواهد بود که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

جهانی افزود: انجام سرویس‌های دربستی توسط شرکتهای حمل و نقل مسافری در بازه زمانی طرح اربعین ممنوع است.

وی بیان کرد: سرویس‌های دربستی با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواردی خاص تعیین می‌شود و شرکت‌های مسافربری به هیچ وجه مجوزی برای این منظور ندارند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha