۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۴
کد خبر: 85550674
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۱ میلیارد ریال لاستیک احتکاری در قشم کشف شد

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۴
کد خبر: 85550674
۱۱ میلیارد ریال لاستیک احتکاری در قشم کشف شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: لاستیک‌های احتکاری خودرو به ارزش ۱۱ میلیارد ریال، در بازرسی از یک انبار در یکی از مناطق روستایی این شهرستان مرزی کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شنبه شب افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات این شهرستان مرزی، یک انبار احتکار را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در یکی از مناطق روستایی این شهرستان اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر در حیاط یک مهد کودک ۱۸۵ حلقه لاستیک خودرو سبک و سنگین احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: طبق اعلام کارشناسان اقتصادی ارزش لاستیک های احتکار شده ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به سازمان های ذیربط ارسال شد، از شهروندان هرمزگان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کم ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha