۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶
کد خبر: 85565314
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

محموله قاچاق لباس با پوشش مرسوله پستی در قشم به مقصد نرسید

قشم ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله قاچاق تحت پوشش محموله های پستی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان مرزی قشم خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان عصر یکشنبه اظهار کرد: در پی کسب خبر و اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی مبنی بر انتقال کالای قاچاق تحت پوشش مرسوله های پستی از شهرستان قشم به سرزمین اصلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به آدرس گزارش شده اعزام و در بازرسی از یک باب منزل مسکونی تعداد ۱۵۰ عدد مرسوله پستی حاوی تعداد ۷۴۰ جفت انواع کفش خارجی، هشت هزار و ۸۰۰ دست انواع پوشاک و تعداد ۲ دستگاه موتور چهار چرخ شارژی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، توضیح داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار جاویدان از قشموندان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha