۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85550858
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ایمنی جاده های ایلام با نصب انواع تابلو و علائم

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از نصب، مرمت و تعویض تابلو و علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری با هدف ارتقا سطح ایمنی و سهولت تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات خبر داد و گفت: عملیات اجرایی نصب بیش از ۲ هزار عدد تابلو در جاده ها آغاز شده است.

"سید زاهدین چشمه خاور" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه های ارتباطی استان مرزی ایلام با توجه به تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک کشور محسوب شده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای در این استان پدید آورده است.

وی افزود: طی سال گذشته نزدیک به ۵۰ کیلومتر روشنایی تونل ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد تابلو و علائم ایمنی در سطح راه های استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: امسال هم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، عملیات اجرایی نصب ۲ هزار تابلو در سطح جاده های استان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

چشمه خاور بیان کرد: همچنین طی سال گذشته نصب ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی، نصب ۹ برج نوری و ۱۱۸ مورد ایمن سازی پل و دماغه پل با نصب گاردریل در سطح راه های استان انجام شده است.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق، دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha