چهار هزار دانش‌آموز ساوجی در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه حضور دارند

ساوه - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ساوه گفت: چهار هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان امسال در کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی طرح اوقات فراغت حضور دارند.

حجت الاسلام مهدی خواجوی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد دانش‌آموز در ۴۶ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در مدارس شهری و روستاهای شهرستان نام نویسی و در دوره‌ها حضور دارند.

وی افزود: امسال بخشی از کلاس‌های طرح اوقات فراغت با رویکرد مهارت آموزی با شعار محوری «هر دانش آموز یک مهارت» با همراهی اداراتی مانند فنی و حرفه‌ای و هلال احمر و بخشی دیگر در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ کانون دانش‌آموزی هاجر و شهدای محراب و دارالقران مشکات و امام خمینی(ره) نیز به عنوان پایگاه‌های اصلی شهرستان در اوقات فراغت مشغول هستند، گفت: برگزاری کلاس‌های تقویتی درسی یک مقطع بالاتر ویژه دانش‌آموزان از دیگر رویکردهای این اداره در برنامه‌های تابستانی است.

هم‌اکنون در شهرستان ساوه ۵۸ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و غیردولتی در ۲۹۳ مدرسه و ۲هزار و ۱۴۸ کلاس مشغول به تحصیل هستند که ۱۴۶ باب با یک‌هزار و ۶۳۷ کلاس از این تعداد مدارس دولتی است که ۴۴ هزار و ۵۴۹ نفر از دانش‌آموزان را در خود جای داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha