۲۰ موکب و ۱۲ مدرسه آماده پذیرایی از زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان است

زاهدان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ موکب و ۱۲ مدرسه و مرکز اسکان در این استان آماده پذیرایی از زائران پاکستانی عازم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

حسن برشکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان ۲ مرز ورودی برای زائران اربعین حسینی هر ساله پیش بینی می‌شود که امسال نیز همانند سال‌های گذشته در مرزهای ریمدان در چابهار و میرجاوه در مجاورت زاهدان آماده پذیرایی از مهمانان پاکستانی است.

وی افزود: در مرز ریمدان ۲ موکب، در مرز میرجاوه سه موکب و در شهر زاهدان ۱۵ موکب برای ارائه خدمات رفاهی به زائران پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کنار مواکبی که پیش بینی شده، در مسیر تردد زائران نیز ۱۲ مدرسه و مرکز اسکان به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر آمادگی لازم را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی و دانش آموزان سیستان و بلوچستان افتخار بزرگ میزبانی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را دارند و در این مسیر تمام تلاش و توان و معرفت خود را به کار گرفته تا میزبانان شایسته‌ای برای مهمانان کشور دوست و همسایه پاکستان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha