پوستر جشنواره استانی «فردخت» در آذربایجان‌غربی رونمایی شد

ارومیه- ایرنا- پوستر نخستین جشنواره استانی «فردخت» با هدف نشان دادن ظرفیت های تولید لباس با رعایت موارد اسلامی و ایرانی در ارومیه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی روز دوشنبه در این آیین گفت: جشنواره فردخت، طی امسال توسط بسیج جامعه زنان این سپاه برگزار می‌شود که بهترین فرصت برای صیانت از خاکریزهای فرهنگی نظام اسلامی به شمار می‌رود.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری چنین رویدادی در استان، بر لزوم استمرار و مداومت این قبیل جشنواره‌ها تاکید کرد و افزود: چنین رویدادهایی فرصتی برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایرانی اسلامی است که می‌توان به صورت فراسازمانی و ابتکاری اجرا کرد.

وی با بیان اینکه بهترین دفاع، حمله است، اضافه کرد: با این قبیل برنامه‌ها و رویدادها ضمن‌ اینکه می‌توانیم فرهنگ اصیل و باورهای‌ ناب‌ خود را حفظ کنیم، این ارزش‌ها را به سایر کشورها نیز می توانیم صادر کنیم.

وی به لزوم برگزاری یک نشست با هدف تعامل، هم‌افزایی و هم‌اندیشی ضمن حضور مدیران اتحادیه‌های خیاطان، طراحان لباس و تولیدکننده‌ها تاکید کرد و ادامه داد: طرح‌های ارزشمند و باکیفیت که با استقبال خانواده‌ها مواجه شده‌اند،باید حمایت شوند.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: این جشنواره تا ۲۵ مهر امسال برگزار می شود.

رقیه موسویان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌بنیان در حوزه صنعت مد و لباس با حضور هنرمندان، اساتید، پژوهشگران و با رویکرد ایجاد بستر برای تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه استانی جشنواره با محوریت بسیج جامعه زنان استان دایر می‌شود، گفت: جریان‌سازی در حوزه مد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی، تولید پوشاک عفیفانه که مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد، اهدافی است که دنبال می‌شود.

وی سطح رقابتی جشنواره را برندهای تخصصی، دانشجویی، دانش‌آموزی و بخش آزاد عنوان کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۱۰ مرداد تا ۲۵ شهریور ماه به دبیرخانه استانی جشنواره بفرستند.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده در ۲۰ مهر ماه اشاره کرد و ادامه داد: افرادی که مایل هستند در ارتباط با جشنواره اطلاعات بیشتری کسب کنند می‌توانند به آدرس دبیرخانه واقع در ارومیه، خیابان شهید پرهیزگار، سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی مراجعه کنند.

پوستر جشنواره استانی «فردخت» در آذربایجان‌غربی رونمایی شد

به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری جشنواره فَردُخت، ترویج پوشاک با رعایت فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha