معاون استاندار بوشهر: ۲ هزار قطعه زمین مسکونی به طرح جمعیت جوانی اختصاص یافت

بوشهر - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از طرح جوانی جمعیت گفت: ۲ هزار قطعه زمین مسکونی به این افراد واجد شرایط این طرح در شهرها و روستاهای استان اختصاص یافته است.

«اکبر پورات» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در این راستا با تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور شهید به استان به حوزه زنان و خانواده برای نخستین بار پارک، بازارچه مشاغل خرد و خانگی زنان در استان راه‌اندازی شد.

وی از راه‌اندازی و تجهیز سالن‌های ورزشی ویژه بانوان در شهرهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح ارتقای مهارت‌های شغلی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اجرا و در این راستا از ۳۰ کارآفرین اجتماعی در سطح استان حمایت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر آموزش مهارت و ایجاد کسب‌وکار ویژه ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: ضمن برگزاری کنگره استانی بانوان تأثیرگذار، شبکه اندیشگاهی نخبگان بانو در عرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید

فیلم | آیین واگذاری ۵۸۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر

جایزه ملی جوانی جمعیت استان بوشهر با هفت کمیته تخصصی برگزار شد

جایزه ملی جوانی جمعیت در استان بوشهر فراخوان شد

پورات برگزاری هم‌اندیشی دختران نوجوان در عرصه‌های مختلف در راستای هویت بخشی و استعدادیابی دختران نوجوان را از دیگر طرح‌ها در استان بوشهر ذکر کرد و افزود: سه مرحله رویداد روایت دختر ایرانی «ردا» در راستای گفتمان‌سازی روایت پیشرفت از زبان دختر ایرانی و آموزش و مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از دختران در روایت تشکیل و برگزار شد.

وی با اشاره به توانمندسازی بانوان و افزایش مهارت آنان خاطرنشان کرد: ۵ دوره آموزشی توانمندسازی و مهارت‌افزایی ویژه مدیران بانو در دستگاه‌های اجرایی در راستای ارتقای دانش مدیریتی در استان بوشهر تشکیل شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به فعالیت‌های بخش اجتماعی پرداخت و تصریح کرد: در این راستا ضمن حمایت از آموزش و تربیت ۲۵۰ کنشگر و فعال حجاب و عفاف از ۱۰۰ خانواده جوان بالای چهار فرزندی موفق در راستای تحکیم و تعالی بنیان خانواده و الگوسازی و گفتمان سازی خانواده موفق ایرانی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha