جانشین سازمان بسیج: امکانات لازم برای زائران راهیان نور در شمال غرب کشور فراهم می‌شود

ارومیه ایرنا- جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رغبت زیادی برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در منطقه شمال غرب وجود دارد که برای پاسخگویی به این امر، امکانات لازم در این منطقه فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار سید قاسم قریشی روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی اردوگاه راهیان نور و زائران اربعین حسینی در پادگان حیدرلوی شهرستان ارومیه افزود: مردم منطقه و علاقه مندان به دوران دفاع مقدس از سراسر کشور مشتاق دیدن مناطق جنگی در استان‌های غرب و شمال غرب کشور هستند.

وی اضافه کرد: به همین منظور در صدد هستیم امکانات و بستر مناسب را برای زائران ایجاد کنیم که راه اندازی اردوگاه ها از جمله آنها به شمار می‌رود.

جانشین بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: در راستای جذب اعتبارات لازم با همراهی مسوولان کشوری، اردوگاه پادگان حیدرلوی ارومیه برای زائران هر چه زود ساخته می شود و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، راهیان نور از جمله اقدامات فاخری است که در طول سالیان متمادی با اعزام کاروانهای مختلف به مناطق جنگی اقدام به معرفی وقایع دوران جنگ و مناطق عملیاتی به اقشار مختلف کرده است.

در کنار راهیان نور غرب کشور که مربوط به استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه است، راهیان نور مناطق شمال غرب شامل استان های کردستان و آذربایجان غربی نیز در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

در دوران هشت سال دفاع مقدس، سال های پیش از آن و حتی سال های بعد از آن، رشادت های زیادی برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه شمال غرب صورت گرفته و شهدای زیادی نیز تقدیم این راه مقدس شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha