۵۷۰ تن قیر رایگان برای طرح‌های بازآفرینی تربت‌حیدریه اختصاص یافت + فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- شهردار تربت‌حیدریه گفت: تمام سهمیه قیر رایگان برای طرح‌های بازآفرینی شهری تربت‌حیدریه مربوط به سال ۱۴۰۰ به میزان ۵۷۰ تن دریافت شد.

وحید فرخ‌تبار روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از اجرای عملیات ترمیم آسفالت مسیر فردوسی جنوبی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته به واسطه مسایل مربوط به اجرای پروژه فاضلاب و اصلاح شبکه آب شهری، برخی معابر چون نیازمند حفر مجدد بود، لذا کار آسفالت این خیابان‌ به عقب افتاد.

وی بیان کرد: البته در قالب یک صورت جلسه متعهد شدیم تا اواسط تابستان امسال، بقیه کار به اتمام برسد.

شهردار تربت‌حیدریه اضافه کرد: مرمت آسفالت بلوار «رجایی» این شهر به پایان رسیده و اکنون ترمیم آسفالت در ۲ بلوار شهید «بهشتی و فردوسی جنوبی» واقع در بافت مرکزی تربت حیدریه در حال انجام است.

فرخ تبار پیش از این گفته بود، دولت از محل سهمیه قیر رایگان شهرستان در سال های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به میزان ۲ هزار و ۷۰۷ تن قیر رایگان به این شهرداری تحویل داده است.

به گزارش ایرنا، بازآفرینی شهری در پی آن است تا با ایجاد تغییرات مثبت و پایدار مسبب بهبود شرایط فیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و محیطی شهر شود و در تعریف علمی آن یکی از جدیدترین رویکردهای پذیرفته شده جهانی در مواجهه با بافت‌ فرسوده شهری و به مفهوم احیا، تجدید حیات و نوزایی شهری و به عبارتی دوباره زنده شدن شهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha