حسینخانی با مس کرمان به توافق رسید

کرمان - ایرنا - فرزاد حسینخانی سرمربی بومی و سابق تیم فوتبال مس کرمان براساس اخبار غیررسمی با این تیم به توافق رسیده و به‌زودی با امضای قراردادی به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان معرفی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، باشگاه مس کرمان گزینه های متعددی برای هدایت تیم فوتبال خود داشت که از این بین وحید فاضلی و فرزاد حسین‌خانی در حال مذاکره با مقامات این باشگاه بودند و با وجود استوری گلایه آمیز اخیر فاضلی از مربیان این تیم، به نظر می رسد حسینخانی از همیشه به نیمکت مس نزدیک تر شده است.

حسینخانی با مس کرمان به توافق رسید
استوری محمد فاضلی مربی مس کرمان

براساس شنیده ها سیاست بومی‌گزینی شرکت ملی مس برای انتخاب دیرهنگام حسینخانی به عنوان سرمربی لاله های نارنجی موثر بوده است، پروژه انتخاب سرمربی تیم مس کرمان در حالی به خط پایان نزدیک شده که بسیاری از تیم های حاضر در رقابت های لیگ دسته یک کشور سرمربی خود را انتخاب کرده اند و در حال جذب بازیکن هستند.

نارنجی پوشان بیشتر زمان نقل و انتقال ها را از دست داده اند و هواداران این تیم امیدوارند که زمان طلایی برای بستن این تیم از بین نرفته باشد.

حسینخانی از بازیکنان و مربیان بومی تیم فوتبال مس کرمان است که سال ۱۴۰۱ موفق شد جواز صعود به لیگ برتر تیمی را برای این تیم بگیرد؛ تیم مس کرمان سال ۱۳۹۳ به لیگ دسته یک سقوط کرده بود و در این سال ها بهترین سرمربیان داخلی و خارجی هدایت مس را برعهده داشتند اما نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

گرچه تیم فوتبال مس کرمان در سال ۱۴۰۲ مجدد به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد اما در آن زمان بسیاری از مشکلات از جمله اختلافات داخلی، مشکلات مالی و نداشتن بازیکن برای کرمانی ها مشکل ساز شده بود و در حقیقت حسینخانی می گفت که به‌تنهایی نمی توانسته کاری از پیش ببرد.

حالا وی مجدد در حال بازگشت به تیم مس کرمان است، تیمی که از کودکی تا میانسالی خود را در آن گذرانده و بازی کرده؛ سال ها کاپیتان شد و بسیاری افتخارات از دریافت جواز و سهمیه آسیا گرفته تا نایب قهرمانی جام حذفی را با آن تجربه کرد. کرمانی ها روزهای خوش زیادی را با فرزاد و مس به یاد دارند و حالا طرفداران این مربی منتظرند با حضور این سرمربی در کرمان، آن روزهای پر افتخار برای دیار کریمان به عنوان پهناورترین استان کشور تکرار شود.

در صورتی که حضور این سرمربی در تیم فوتبال مس کرمان به صورت رسمی و قطعی اعلام شود بایستی تمامی هواداران، مسئولان و بازیکنان یکپارچه از این تیم حمایت کنند تا با وجود تمامی ظرفیت ها شاهد حضور تیم دیگری از کرمان در سطح نخست فوتبال کشور نیز باشیم.

هدایت تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته برعهده اکبر محمدی بود که مس با این سرمربی در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار گرفت و موفق نشد به رویای خود یعنی صعود به لیگ برتر جامع عمل بپوشاند.

مس شهربابک نیز در فوتبال دسته اول کشور حضور دارد؛ همچنین گل گهر سیرجان و مس رفسنجان تیم های فوتبال مردان استان در لیگ برتر هستند و تیم های خاتون بم و شهرداری سیرجان نیز در لیگ برتر بانوان فوتبال ایران رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha