۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۹
کد خبر: 85559619
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

قاسم شهبا سرمربی مس کرمان شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۹
کد خبر: 85559619
قاسم شهبا سرمربی مس کرمان شد

کرمان - ایرنا - پس از برهم خوردن توافق فرزاد حسین خانی و باشگاه مس کرمان، روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد که قاسم شهبا از چهره‌های شناخته شده فوتبال استان کرمان به عنوان سرمربی فصل جدید این تیم انتخاب شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، شهبا عنوان باسابقه ترین و باتجربه ترین مربی فعلی فوتبال کشور در لیگ دسته یک محسوب می‌شود و به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف سابقه حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را دارد؛ این سرمربی از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۴ به عنوان بازیکن در تیم گل گهر سیرجان مشغول به بازی بود.

براساس این گزارش، شهبا از سال ۱۳۸۴ به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان انتخاب و موفق شد به همراه این تیم در سال ۸۵ جواز صعود به رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور را کسب کند.

روابط عمومی باشگاه مس کرمان همچنین ادامه داد: وی تا سال ۹۴ هدایت تیم گل گهر را برعهده داشت و سپس هدایت تیم آرمان گهر سیرجان و مس شهربابک را در رقابت های لیگ یک بر عهده گرفت.

این گزارش افزود: این سرمربی استان کرمان که به همراه تیم آرمان گهر در ۲ فصل متوالی از لیگ سه به لیگ دسته ۲ و سپس به لیگ دسته یک کشور صعود کرد و در سال ۹۷ به عنوان سرمربی برتر استان کرمان معرفی شد.

شهبا که به عنوان یکی از سرمربیان استان کرمان انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به مدارج بالای فوتبال کشور را دارد سابقه کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ یک با تیم آرمان گهر را در کارنامه دارد.

همچنین براساس شنیده‌ها مدیریت باشگاه مس کرمان شرایط بسیار سختی را برای فرزاد حسین خانی اتخاذ کرده بود که این سرمربی آن را نپذیرفت و براین اساس بایستی ابتدا تمامی کادر فنی ازجمله دستیاران، مربی گلرها، آنالیزور، ماساژور، تیم رسانه و سرپرست باید توسط مدیریت انتخاب شوند و همچنین مبلغ قرارداد حسین‌خانی بسیار کمتر از مبلغ قرارداد اکبر محمدی و کادر فنی قبلی بوده است.

تیم های فوتبال مس کرمان و شهربابک نمایندگان استان کرمان در رقابت های لیگ دسته یک کشور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha