تحلیل سایت کشتی داغستان از حریفان یزدانی

تهران- ایرنا- سایت کشتی داغستان با تحلیل حریفان کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در آوردگاه پاریس نوشت: او بخت نخست قهرمانی در المپیک است.

به گزارش ایرنا؛ مسابقات کشتی در بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در سالن «شامپ دِ مارس آرنا» شهر پاریس برگزار خواهد شد و کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ حضور خواهد داشت. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

سایت کشتی داغستان در آستانه مسابقات کشتی در المپیک در تحلیل وزن ۸۶ کیلوگرم نوشت:

«در این وزن مدعیانی از جمله حسن یزدانی، آرون بروکس، دارن کورگولیف، عثمان نورماگومدوف، مایلس امینه، عظمت دولت‌بیک‌اف حضور دارند.

چهار کشتی‌گیر داغستانی شامل ماگومد رمضان‌اف (بلغارستان)، دارن کوروگلیف (یونان)، عثمان نورماگومدوف (جمهوری آذربایجان) و جبرئیل شاخیف (ازبکستان) در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس حضور دارند. کوروگلیف که زیر نظر گایدار گایداروف مربی پرافتخار بلاروسی تمرین می‌کند بیشترین شانس را برای کسب مدال دارد. این آزادکار ۳۲ ساله که تابعیت ورزشی خود را تغییر داد، ۲ مدال طلای اروپا را برای یونان بدست آورده است.

مدعی خاموش این وزن آرون بروکس آمریکایی است. این کشتی‌گیر توانست در انتخابی کشور آمریکا، دیوید تیلور را شکست دهد و جای او را در تیم ملی آمریکا بگیرد.طلای مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، مهمترین افتخار او تاکنون بوده و المپیک اولین رویداد جدی باروکس محسوب می‌شود.»

این سایت داغستانی همچنین حسن یزدانی را شانس اصلی کسب مدال طلا در پاریس معرفی کرد.

تنها تقابل کوروگلیف و یزدانی در سال ۲۰۱۸ در جهانی مجارستان بود که نماینده کشورمان ۱۱ بر ۵ به پیروزی رسید.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شد و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه با نام «خادم الرضا» و با شعار «صلح برای کودکان» در این آوردگاه حضور دارد.

تحلیل سایت کشتی داغستان از حریفان یزدانی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha