پوستر جشنواره ملی مد و لباس زاگرس در خرم‌آباد رونمایی شد

خرم‌آباد - ایرنا - پوستر جشنواره ملی مد و لباس زاگرس روز سه‌شنبه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این آیین اظهار کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره «مد زاگرس» در کشور تشکیل شده است و هر سال به صورت چرخشی در یک استان فعال می شود که این جشنواره دی ماه سال جاری با همکاری انجمن مد و لباس و دانشگاه ملی مهارت لرستان در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

اعظم روانشاد گفت: در این راستا دبیرخانه دائمی «مد زاگرس» با محوریت طراحی مد و لباس و ملزومات استان‌های زاگرس‌نشین در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای یک سال به این استان منتقل شده است.

وی ادامه داد: کارگروه ساماندهی مد و لباس با هدف حمایت و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پس از هشت سال معطلی، در دولت سیزدهم احیا و فعال و تفاهم‌نامه آن در چارچوب حفظ، توسعه فرهنگ و پوشش اصیل ایرانی و سعی در گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و پوشاک جهان اسلام با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منعقد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha