پنجره نقل‌ و انتقالات بسکتبال فردا باز می‌شود؛ حضور ۱۰ تا ۱۲ تیم در لیگ برتر

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه پنجره نقل‌وانتقالات لیگ از عصر فردا چهارشنبه باز می‌شود، گفت: ۱۰ تا ۱۲ تیم در فصل جدید لیگ برتر به میدان می‌روند.

میثم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست‌های سازمان لیگ و تصمیماتی که اتخاذ شده، اظهار داشت: فردا مجمع سازمان لیگ را برگزار می‌کنیم تا مصوبات مالی مطرح و تصویب شود. همچنین بعد از این مجمع پنجره نقل‌وانتقالاتی بسکتبال باز خواهد شد که تا یک هفته قبل از شروع لیگ ادامه دارد و تیم‌ها می‌توانند نسبت به جذب نفرات مد نظر خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: چند رویداد برون‌مرزی و بین‌المللی را داریم که باید زمان‌بندی آنها بررسی شود تا بتوانیم برای لیگ برنامه مناسبی را در نظر بگیریم اما پیش‌بینی ما این است که لیگ را از نیمه دوم شهریور آغاز کنیم و انتهای اردیبهشت سال آینده به پایان ببریم.

سرپرست سازمان لیگ بسکتبال در خصوص اینکه تعداد تیم‌ها و حضور بازیکنان خارجی با چه شرایطی همراه خواهد بود، گفت: حداقل ۱۰ و حداکثر ۱۲ تیم در لیگ برتر بسکتبال حضور خواهند داشت. در مورد تعداد بازی‌ها در هفته هم این مورد بستگی به مسابقات بسکتبال غرب آسیا دارد و باید دید شرایط برگزاری این رقابت‌ها به چه صورت خواهد بود.

علیپور گفت: شاید یک هفته، تک‌بازی و یک هفته دو بازی داشته باشیم اما این مورد نیاز به بررسی بیشتر دارد تا بتوانیم بهترین برنامه را تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: در مورد بازیکنان خارجی هم به حضور ۳ بازیکن رسیده‌ایم اما اینکه در چه دوره زمانی وارد لیگ شوند را باید نهایی کنیم که به زودی مشخص خواهد شد.

علیپور در مورد تعیین تکلیف مالی بازیکنان و باشگاه‌ها قبل از شروع لیگ یادآور شد: برخی‌ تیم‌ها این موضوع را تعیین تکلیف کرده و مشکلی ندارند و برخی دیگر نیز فرصت دارند تا این موضوع را نهایی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha