استاندار فارس: دیوارهای بی‌اعتمادی بین محیط‌های علمی و اجرایی باید فرو ریزد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: طی سه سال گذشته در بحث تقویت ارتباط بین دانشگاه و حوزه اجرا، پیشرفت های خوبی حاصل شد اما همچنان لازم است که این مهم با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند و تمام دیوارهای بی اعتمادی بین محیط های علمی و اجرایی فرو ریزد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، سه شنبه در نشست روایت پیشرفت در شیراز، ضمن تاکید بر لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان و جوانان افزود: دانشجویان و جوانان ما باید مطالبه گر و آرمان خواه باشند و اگر چنین باشد جامعه پیشرفت خواهد کرد.

وی ادامه داد: اما اگر بنا باشد جوان و دانشجوی ما سر در گریبان داشته باشد و به اطراف خود کاری نداشته باشد هم خودش آسیب خواهد دید و هم جامعه ضربه خواهد خورد.
او اظهار کرد: از جامعه مطالبه گران هم می خواهم که مطالبه گری خود را با همراهی و کمک رسانه ها ادامه دهند.


استاندار فارس گفت: معتقدم که حضور، مطالبه گری و پرسشگری رسانه‌ها نه تنها تهدید نیست، بلکه فرصتی طلایی برای مدیران استان و کشور است و مدیران باید از این فرصت نهایت استفاده را برای رفع مشکلات ببرند.

ایمانیه افزود: همه مدیران چه آنها که می مانند و چه آنها که در آینده به میدان می آیند باید بکوشند که روحیه گره گشایی از کار مردم حفظ شود، نباید از کنار مشکلات مردم بی تفاوت عبور کرد و باید از همه توان و ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

وی با اشاره به راه اندازی اتاق فکر استانداری فارس گفت: این اقدام در کل کشور یک حرکت بی نظیر بود و برکات بسیاری به دنبال داشت.

او اظهار کرد: طی سه سال گذشته در بحث آبرسانی به روستاهای فارس نیز یک حرکت جهادی خوبی را به ویژه آنجا که گروههای جهادی پای کار آمدند شاهد بودیم و نیمی از مشکلات این حوزه حل شد که امیدواریم این روند با حرکت های جهادی تداوم یابد.

استاندار فارس، با اشاره به رونمایی از ۲ کتاب در زمینه اقدامات انجام شده در استان طی سه سال گذشته گفت: این ۲ کتاب قطعا مشکلات و ایرادهایی هم دارد اما تلاش شده که در آن حتی کمتر از میزان کاری که شده آورده شود.

ایمانیه افزود: هدف این جمع آوری و انتشار این ۲ کتاب این است که بگوییم روحیه امید و کار و تلاشی که برای خدمت به مردم انجام شده دیده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha