۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85584751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس خواستار تشکیل شورای مشورتی جوانان شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85584751
استاندار فارس خواستار تشکیل شورای مشورتی جوانان شد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تشکیل شورای مشورتی جوانان در استان گفت: تشکیل این شورا مهم است به ویژه اینکه افراد، بدون حاشیه و با نیت خدمت به آن وارد شوند و برای آن وقت بگذارند.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، شامگاه شنبه در جلسه همفکری شورای مشورتی جوانان استان در شیراز افزود: این شورا می تواند به عنوان بازوی مشورتی استاندار، در تقویت ارتباط جوانان با مدیران دستگاه‌ها و نیز حمایت از جوانان صاحب ایده در حوزه‌های گوناگون نقش آفرینی کند.

او ادامه داد: عضویت در این شورای مهم و راهبردی افتخاری و داوطلبانه خواهد بود و اعضای آن با ارائه پیشنهادات و راهکار در حوزه‌های تخصصی خود، در رشد استان و کشور سهیم خواهند شد.

وی، با بیان اینکه برای تصمیم سازی‌ها نیازمند یک قوه‌ عاقله متفکر، با انگیزه و با استعداد هستیم اظهار کرد: از آنجا که مدیران اغلب دچار روزمرگی‌ها هستند، چنین قوه‌ای کمک خواهد کرد که مدیران بتوانند از تصمیم‌های دقیق و برآمده از تفکر استفاده کنند.


استاندار فارس گفت: جوانان ما باید قدر ایام جوانی را بدانند و از آن استفاده کنند و با ایجاد آمادگی در خود سعی کنند که انسان های تاثیرگذاری باشند و محیط را تغییر دهند.

ایمانیه، اندیشه و تفکر جوانان را خوب دانست و افزود: فکر و تفکر جوانان خاص و قابل توجه است، به ویژه وقتی که در کنار هم قرار بگیرند و هم‌افزار شوند برکت ویژه‌ای به کار می‌دهد و می‌تواند مشورت‌های خوبی برای مدیران در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: مشورت‌های حاصل از تفکر در همه زمینه‌ها باعث جهش می‌شود و بنده شخصا تا زمانی که مسئولیت داشته باشم از مشورت جوانان استفاده می‌کنم.

او اظهار کرد: برای تحقق توسعه جهش وار کشور نیازمند حرکت‌های شجاعانه هستیم و لذا لازم است جوانان پای کار بیایند و مسائل را به شکل منطقی مطالبه‌گری کنند و فکر اساسی و ریشه‌ای همراه با راه حل‌های اجرایی و عملیاتی ارائه دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha