۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85553547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام برنامه بازی‌های دوستانه تیم فوتبال جوانان ایران

تهران- ایرنا- حریفان تدارکاتی تیم فوتبال جوانان کشورمان جهت آمادگی به منظور حضور در مرحله نخست قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا، مشخص شدند.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، تیم فوتبال جوانان این روزها با برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام بازی‌های دوستانه جهت حضور در مرحله نخست جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌شود.

بر این اساس، تمرینات تیم فوتبال جوانان که از چهارم مرداد در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است، با برگزاری بازی‌های دوستانه ادامه خواهد داشت.

طبق درخواست حسین عبدی، سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان این تیم فردا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه مقابل بزرگسالان ملوان بندر انزلی به میدان خواهد رفت. همچنین روز جمعه نیز جوانان فوتبال کشورمان مقابل امید نیروی زمینی صف آرایی خواهند کرد.

اردوی تیم جوانان تا پانزدهم مرداد در تهران ادامه دارد و سپس این تیم راهی چین می‌شود تا اردوی آماده‌سازی خود را همراه با برگزاری بازی‌های دوستانه در این کشور ادامه دهد.

مرحله نخست جام ملت‌های آسیا از ۳۱ شهریور تا ۸ مهر به میزبانی لائوس برگزار می‌شود و تیم جوانان کشورمان در گروه G این مسابقات در کنار مغولستان، هندوستان و لائوس قرار دارد.

پس از مشخص شدن تیم‌های صعودکننده از مرحله نخست، مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا در این رده سنی به میزبانی چین و در روزهای ۱۸ بهمن تا ۵ اسفند انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha