رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با حکم رییس قوه قضاییه و با حضور حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور معرفی شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: جواب این عمل دشمن را خواهیم داد و پاسخ سختی در انتظار دشمن است.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان با اشاره به کاهش چشمگیر تشکیل پرونده قضایی نیروی‌های مسلح در کشور افزود: کاهش پرونده‌ها وقوع جرم در همه جا مشهود است و به نسبت جمعیت جرایم نیروهای مسلح استان هم کاهش داشته است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی شد

وی افزود: نیروهای مسلح پشتوانه امن جامعه هستند و این سازمان برای حفاطت و صیانت از این مرز و بوم تشکیل شده است.

پورخاقان با اشاره به اینکه حساسیت نیروهای مسلح و سازمان قضایی نسبت به غیر سازمان قضایی بیشتر است گفت: این نیروها از جایگاه بالا برخودار هستند و در صورتی که بین نیروهای مسلح انحراف از معیار پیدا کند برخورد جدی با آنها انجام خواهد شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: بعد از پیشگیری، مجازات مجرمان نیز باید بازدارنده باشد و در صورتی که یکی از اعضای نیروی مسلح با سو استفاده از موقعیت خود تخلفی داشته باشد باید با آن تخلف برخورد شود.

نیروهای مسلح از سرمایه‌های مهم کشور هستند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعس استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و سالروز شهادت امام سجاد(ع) افزود: عزت، اقتدار، آرامش و امنیت کشور مدیون ایثارگران و شهدا هستیم.

محسن حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جز سرمایه‌های کشور هستند افزود: خدمت به نظام جمهوری اسلامی از افتخارات نیروهای مسلح است و نیروهای مسلح، نیروهای ولایتمدار و متعهد به موازین شرع و قانون هستند که سهم عمده در تامین آرامش کشور دارند.

حسین میرزایی افزود: نیروهای مسلح باید به این باور برسند که با پشتیبانی قانون و دستگاه‌های قضایی در برخورد جدی با هنجارشکنان اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌ترین اصل امنیت پایدار در جامعه عمل به قانون است که نیروهای مسلح در استان در این امر پیشرو هستند.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح در تامین و ارتقا سلامت جامعه نقش مهم و اثرگذاری داشتند و همچنین در حوزه پیشگیری از وقوع جرم پیشرو بودند.

تامین امنیت عمومی و اقتدار هر نظام به میزان قدرت نظامی و دفاعی کشور وابسته است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی شد

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: این شهادت‌ها معامله با خداوند است که به طور قطع نتیجه و پاداش آن بهشت ابدی است.

محمد رزم افزود: خون این شهدا موجب تنومندتر شدن درخت اسلام خواهد شد و به قطع جبهه مقاومت انتقام این شهید را از رژیم غاصب خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح وظایف مهمی از جمله تامین امنیت عمومی، آسایش و آرامش جامعه برعهده دارند و اقتدار نیروهای مسلح در همه دنیا نشان از اقتدار هر کشوری به شمار می‌رود و اقتدار هر کشوری نیز به میزان قدرت نظامی و دفاعی کشورها بستگی دارد.

رزم با بیان اینکه کشور دارای نیروهای مسلح موفق، متعهد و پیرو ولایت است گفت: حفظ، حمایت و اقتدار و رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح امری ضروری است.

رزم افزود: عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح موجب تقویت نیروهای نظامی و انتظامی استان برای رسیدگی‌های عادلانه بوده است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: همراهی و همدلی نیروهای مسلح از جمله سپاه و مجموعه انتظامی قابل تقدیر است.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: اقدامات زیادی در مجموعه نیروهای مسلح استان انجام شده که قابل تقدیر است و این اقدامات باعث شده که این استان دارای یک امنیت خاص باشد.

به گفته وی، در چهارمحال و بختیاری با همدلی بین نیروهای نظامی و انتظامی وضعیت سفید در کل کشور دارد و این امر مرهون تلاش و فعالیت نیروهای انتظامی و سپاه و بسیجیان است.

ورودی پرونده‌های قضایی نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری کاهش داشت

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی شد

رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به کاهش ورودی پرونده‌های قضایی نیروهای مسلح در استان در ۲ سال گذشته گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیری برای این نیروها از مهمترین عوامل کاهش تخلفات است.

عباس مانیان افزود: سازمان قضایی وظیفه رسیدگی به جرایم تخلفاتی نیروهای مسلح را برعهده دارد و در راستای اهداف راهبردی و ابلاغی سازمان قصایی برنامه آگاه‌سازی یگان‌ها را برعهده دارد.

به گفته وی، آگاه‌سازی نقطه مقابل تشکیل پرونده‌هاست و به این امر توجه ویژه شده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون پرونده‌های قضایی نیروهای مسلح کاهش داشته و جلسات آگاه‌سازی و نظارت بر عملکرد یگان‌ها وضعیت مثبت داشته است.

به گزارش ایرنا، در آیین معارفه رییس سازمان قضایی چهارمحال و بختیاری از زحمات عباس مانیان تقدیر و روح الله کریمی وردنجانی به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha