صندوق کارآفرینی امید یزد پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد

یزد- ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: این صندوق در سه سال گذشته پنج هزار و ۷۸۷ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ پنج هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال در استان پرداخت کرد.

به گزارش ایرنا " سید عباس امامی " روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: این میزان تسهیلات زمینه اشتغال چهار هزار و ۷۵۷ نفر را در استان فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ ، فقط چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان پرداخت شد در حالیکه این تسهیلات در سه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

امامی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید یزد براساس ارزیابی‌های کشور به لحاظ پرداخت تسهیلات رتبه نخست کشور را کسب کرده است اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۳۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۳۱۶ فقره پرداخت شد که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را در استان فراهم کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد با اشاره به تفاهم‌نامه صندوق با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تصریح کرد: از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در استان یکهزار و ۶۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به تعداد ۶۹۲ فقره با اشتغالزایی یکهزار و ۴۸۲ نفر فراهم شد.

امامی ادامه داد: همچنین از محل تبصره یاد شده در سال گذشته ۴۷۸ فقره تسهیلات به مبلغ یکهزار و ۴۷۵ میلیارد پرداخت و زمینه اشتغال یکهزار و ۳۲۴ نفر در استان فراهم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به شغل خبرنگاری اشاره کرد و گفت: حرفه خبرنگاری، شغلی حساس، شریف و سخت است که اگر اخلاص و ایمان در آن نباشد، اخبار به درستی در جامعه منعکس نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha