بهره مندی ۶۰ درصد مساجد لرستان از وجود حقوقدان

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول سازمان بسیج حقوقدانان لرستان گفت: ۶۰ درصد از مساجد استان از یک حقوقدان بهره‌مند هستند و پیشگیری و آگاه سازی اقشار مختلف از جرم را اطلاع رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سجاد فهیمی روز چهارشنبه بمناسبت هفته حقوقدانان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مطالبه عمومی، مبارزه با فساد، کاهش جامعه کیفری و کاهش حجم پرونده‌های حقوقی از وظایف سازمان بسیج حقوقدانان است.

وی افزود: با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم تحت عنوان حقوق یاران اسلامی و با هدف آشنایی مردم با قوانین حقوقی و کیفری تلاش می‌کنیم تا وقوع جرم کاهش یابد

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان لرستان ادامه داد: کمک به کارآمدی نظام حقوقی و قضایی و قوانینی که دارای خلأ هستند را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برای خدمت‌رسانی منجر شود.

فهیمی بیان کرد: سال گذشته ۱۰۶ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک نیکوکاران آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند و این روند ادامه خواهد داشت همچنین یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در فروردین امسال بین نیازمندان توزیع شد.

وی یادآور شد: ۶۰ درصد از مساجد استان از یک حقوقدان بهره‌مند و پیشگیری و آگاه سازی اقشار مختلف از جرم را اطلاع رسانی می‌کنند.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان لرستان اضافه کرد: امسال ۲۰ هزار دادخواست توسط اقشار مختلف مبنی بر مطالبه حقوقی ملت ایران به محاکم بین‌المللی ارسال‌ شد.

فهیمی افزود: پنج هزار مشاوره حقوقی و یکهزار و ۷۰ وکالت بدون هیچ هزینه ای به نیازمندان از سال گذشته تاکنون انجام و پرونده های بسیاری به نتیجه رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha